my life after graduate: Manage Bengkel untuk Air Kelantan

Monday, April 20, 2009

Manage Bengkel untuk Air Kelantan

Minggu lepas website Air Kelantan dah secara rasmi dibuka. Payment aku pun dah dapat full, boleh la wat beli barang utk kerja kat Carigali.


Buat projek dengan jabatan kerajaan ni memang kena sabar, banyak songeh. Projek yang sepatutnya sebln dah jadi 3 bln. Takple, aku pun dpt payment double utk project ni.

Lepas seminggu launch, so kena la manage bengkel utk staff-staff IT Air Kelantan. Agak happy gak manage bengkel kali ni, tak stress cam jabatan-jabatan kerajaan lain.

Aku dapat ucapan tahniah dari staff-staff Air Kelantan bukan sebab dah berjaya siapkan website dan run bengkel, tapi sebab aku dapat HR kat Carigali, PETRONAS. Mana dorang dapat tahu aku dpt offer pun tak pasti.

Dan berakhir jugaklah tempoh bekerja kontrak aku di syarikat An Nur Technlogy Services Sdn Bhd pada hari ini. Status bertukar menjadi Online Web Consultant.

0 comments:

Erzwan.com